خرید دستگاه الکساندرایت | قیمت دستگاه الکساندرایت

یکی از بهترین تکنولوژی های لیزر موهای زائد، با قدرت بالا و کیفیت بی نظیر که کلینیک های زیبایی بدون تردید آن را برای مشتریان خود تهیه میکنند، دستگاه لیزر الکساندرایت میباشد.

از نظر بسیاری از متخصصین پوست و مو و فعالان حوزه زیبایی، لیزر الکساندرایت بهترین و پر کاربرد ترین تکنولوژی لیزر موی زائد نیز تلقی می شود.در هنگام خرید دستگاه لیزر الکس باید به نکات مهمی دقت کنید:

  • قدرت دستگاه لیزر؛
  • طول موج های لیزر الکس؛
  • نوع پروب دستگاه؛
  • شرکت مادر و تولید کننده لیزر؛
  • گارانتی و تامین قطعات از سوی شرکت وارد کننده.

شرکت بازرگانی ام بی وارد کننده بهترین دستگاه های لیزر الکساندرایت کره ای، با اخذ نمایندگی رسمی برند های معتبری همچون المنیک(Elemenic)، این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که هیچوقت دستگاهشان خاموش نخواهد ماند.

دستگاه-لیزر-الکساندرایت-المنت

جدول توانایی های دستگاه لیزر الکساندرایت شرکت ام بی

مقایسه ویژگی های دستگاه های الکساندرایت
مشخصات
لیزر الکساندرایت اشنایدر
لیزر الکساندرایت المنت
لیزر الکساندرایت نانو
طول موج
808/755،808،1064
1064،755،532
755
لیزر تایپ
تماسی
غیر تماسی
تماسی
اسپات سایز
15*30،15*15 ، 8*8
2الی24 م م
11*11
خنک کننده دستگاه
TEC Double
Air Cooling, cryo gas
Tc Cooper Double

معرفی دستگاه لیزر الکساندرایت المنت Element TL

بهترین برند لیزر الکساندرایت در ایران

معرفی دستگاه الکساندرایت المنت در کنگره تخصصی بیماری های پوست دانشگاه شهید بهشتی اردیبهشت سال 1401

لیزر المنت به عنوان تنها دستگاه با سه طول موج خروجی در جهان از سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه گردید، دریافت تاییدیه های متعدد نوسط این دستگاه شامل FDA آمریکا,  CE  اروپا، KFDA  کره جنوبی ، iso13485  و GMP  در مدیریت تولید، باعث شد کیفیت دستگاه و کارایی آن به بالاترین حد ممکن برسد.

دستگاه لیزر المنت به ما امکان درمان های پوست و بیماری های همچون:

  • ملاسما melasma؛
  • ضایعات کک و مکی ناشی از آفتاب lentigines؛
  • کراتوسیس Keratosis؛
  • کک و مک Freckle.

این قابلیت ها یک المان گمشده در  لیزر الکساندرایت محسوب می شود علاوه بر آن خاصیت سفید کنندگی پوست نیز از خواص طول موج الکساندرایت میباشد.

خرید لیزر الکساندرایت با قیمت مناسب

نکات مهم در قیمت دستگاه لیزر الکس

برای پزشکان متخصص پوست و کلینیک های زیبایی این همواره سوال بوده که قیمت واقعی دستگاه های لیزر الکساندرایت، به چه صورت است و این تفاوت قیمت در مدلهای مختلف این دستگاه چرا به وجود آمده است.
به طور کلی در بازار ایران ما می توانیم دستگاه های لیزر الکس را به دو دسته کلی تقسیم کنیم:

  • دستگاه هایی که تنها به  نام لیزر الکساندرایت شناخته می شوند و از تکنولوژی های متفاوت تری بهره می برند. 
  • دستگاه های لیزر الکساندرایت واقعی که در کمپانی های معتبر تولید شده‌اند 


بسیاری از دستگاه های لیزر موی زائد که در بازار ایران الکساندرایت تلقی می شوند، تنها به خاطر چگالی بالای این کلمه و این تکنولوژی در جذب مخاطب به این اسم شناخته شده‌اند و از تکنولوژی های متفاوت تری بهره می برند.

رنج قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت

در حال حاضر برندهای بسیار با کیفیتی در بازار ایران موجود هستند که به راحتی میتوان روی کیفیت آنها حساب باز کرد و جزو الکساندرایت های واقعی در این حوزه قرار می گیرند:

  • دستگاه الکساندرایت المنت محصول کمپانی المنیک کره جنوبی
  • دستگاه الکساندرایت کندلا مدل جنتل مکس پرو
  • دستگاههای الکساندریت برند فاین مک 
  • دستگاه های السکاندرایت برند سایناشور
  • دستگاه الکساندرایت برند اومینیس

نکته ای که در اختلاف قیمت و قیمت گذاری این دستگاه وجود دارد در وهله اول محل ساخت لیزر الکساندرایت،کشور مبدا و به طور کلی به دلیل شرایط واردات در کشور ما دستگاه های آمریکایی از قیمت بالاتری برخوردارند و شروع قیمتشان از ۳ میلیارد تومان میباشد، به دلیل هزینه سنگین واردات از کشور مادر دستگاه های اروپایی در در تراز دوم قیمت از رنج دو میلیارد و پانصد و دستگاههای کره ای در تراز سوم قیمت از رنج یک میلیارد و ششصد قرار می گیرد.

اختلاف عمده این قیمت ها تنها به دلیل هزینه های واردات از کمپانی های متفاوت می باشد، اما مبحث دوم در قیمت گذاری دستگار الکس اختلاف تکنولوژی و عملکرد دستگاه ها می باشد که اختلافات چند صد میلیونی را بین الکساندرایت ها با مشخصات فنی نزدیک به هم ایجاد میکند.

وارد کننده دستگاه لیزر المنیک
گروه مهندسی بازرگانی ام بی

بهترین دستگاه لیزر الکس در ایران

بازرگانی ام بی، با بیش از 3 دهه تجربه در حوزه واردات دستگاه های زیبایی و کلینیکال، با توجه به نیاز بازار ایران و سنجش تمامی گزینه های ممکن، بهترین گزینه ممکن را برای تمامی پزشکان زیبایی و کلینیک های تخصصی وارد نموده است.

این شرکت تمامی پشتیبانی ها و تامین قطعات را با توجه به داشتن نمایندگی رسمی این شرکت در ایران تامین مینماید. کمپانی المنیک کره جنوبی، متخصص در تولید لیزر و اپتیک در آسیا به عنوان ششمین برند برتر دنیا در فناوری های لیزر ریبایی و به عنوان برترین برند کره جنوبی در تولید الکساندرایت در سطح جهانی شناخته می شود.

چرا لیزر الکساندرایت المنت؟

قیمت مناسب، کارایی بسیار بالا و همچنین هزینه نگهداری کم را برای مخاطبینی که میخواهند دستگاه الکساندرایت دسته اول با کارایی متمایز نسبت به سایر برند ها را داشته باشند فراهم می آورد.

بازرگانی ام بی توانسته است نمایندگی انحصاری این شرکت را در ایران کسب نماید، تا شما عزیزان با خیالی راحت از خدمات پس از فروش شرکت المنیک در هر کجای کشور، نسبت به خرید این دستگاه الکس فوق با کیفیت اقدام نمایید.

شاید رفع موهای زائد بدن خصوصا در ایران دید بیرونی نداشته باشد اما داشتن پوستی لطیف و بدون مو غوغایی در اعتماد به نفس ما ایجاد خواهد نمود، معجزه ای که شما میتوانید در بهترین کلینیک های زیبایی به آن برسید.
دستگاه لیزر الکساندرایت که بین بسیاری از مردم به لیزر الکس شهره شده است، باعت ایجاد انقلاب شگرفی در صنعت زیبایی پوست گردید و مشتریان کلینیک های زیبایی چه پوست ظریف خانم ها باشد و یا پوست پر موی آقایان، با خیالی راحت تحت نظر پزشکی متخصص از دستگاه الکساندرایت استفاده میکنند.

دستگاه لیزرالکساندرایت المنتelement-tl

خرید لیزر الکساندرایت 2023 محصول کره جنوبی

دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۲، که جدیدترین سری لیزرهای الکساندرایت میباشد بی شک بهترین انتخاب برای مخاطبین لیزر موی زائد می است؛ چرا که می‌توانند از جدیدترین تکنولوژی روز که به طور سالانه در حال تغییر است بهره مند شوند. بازرگانی ام بی مفتخر است اعلام نماید که جدیدترین لیزر الکساندرایت 2022 محصول کمپانی المنیک کره جنوبی را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.
این دستگاه با بهره گیری از جدیدترین تغییرات حوزه لیزر های لانگ پالس، قابلیت این را دارد که علاوه بر ارائه کیفیت بالاتر در خدمات لیزر موی زائد از هزینه نگهداری پایین تر نیز برخوردار باشد. دستگاه الکس المنت ۲۰۲۲ با مشخصات فنی نسبتاً مشابهی به مدل های قبل تر با تفاوت بالاتر رفتن انرژی خروجی اندیاگ و عدم نیاز به تعویض آب مقطر و جواب دهی تا ۴ جلسه، برای مراجعه کننده به مخاطبین مجموعه عرضه می گردد.

نکات مهم قبل از خرید دستگاه لیزر الکس 

همان طور که می دانید قبل از خرید هر وسیله ای باید به صورت کامل در مورد آن تحقیق نمود، در ادامه به برخی نکات مهم برای خرید دستگاه لیزر الکساندرایت اشاره کرده ایم:

  • قبل از اینکه اقدام به خرید کنید در مورد کیفیت و میزان جوابدهی دستگاه لیزر تحقیق نمایید. به عبارتی با توجه به طول موج دستگاه ببینید آیا برای پوست شما مناسب است یا نه؟
  • حتما قبل از خرید به موضوع طول عمر دستگاه لیزر توجه نمایید. طول عمر دستگاه با توجه به عواملی مانند، کمپانی مادر، وضعیت گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه و کیفیت قطعات تشکیل دهنده دستگاه ربط دارد.
  • هر وسیله ای پس از خرید به نگهداری و مراقبت نیاز دارد. باید قبل از خرید بدانید که دستگاهتان به چه کارهایی برای افزایش طول عمر نیاز دارد تا برآورد هزینه نمایید. زیرا برای اینکه دستگاهتان طول عمر مفیدی داشته باشد باید در طول استفاده برخی قطعات را تعویض نمایید. البته اگر دستگاه با اصالتی خریداری کردید هزینه نگهداری آنچنانی نخواهد داشت.
  • دستگاه لیزر نیز مانند سایر دستگاه ها، قیمت های متنوعی دارد. این قیمت بر اساس تاریخ تولید، مدل دستگاه و قیمت دلار فرق خواهد کرد. اگر می خواهید دستگاهی با قیمت مناسب و منصفانه تهیه نمایید، حتما به نمایندگی های فروش مراجعه نمایید. البته با توجه به نوسانات شدید قیمت دلار مد نظر داشته باشید که قیمت ها دائما در حال تغییر هستند.

همان طور که می دانیم دستگاه لیزر با ساطع کردن انرژی نورانی در پالس های کوتاه با داغ کردن فولیکول های مو آنها را نابود می کند. تعداد این پالس ها و مقدار ورقه هایی که در دستگاه استفاده می شود توانایی و قدرت دستگاه شما را مشخص می کند. در دستگاه لیزر الکس با توجه به بلندی طول موج مورد استفاده شما می توانید در انواع پوست ها نتیجه ی مطلوبی را دریافت نمایید.

دستگاه هندپیس لیزر الکس

افزایش طول عمر دستگاهالکساندرایت

در مورد دستگاه لیزر باید بگوییم این اقدامات مهم را جهت افزایش عمر دستگاه باید مد نظر داشته باشید:

  • باید میزان انرژی را متناسب با کاری که انجام می دهید به درستی تنظیم نمایید.
  • مراقبت از فیبر هندپیس دستگاه لیزر بسیار مهم و حساس است. از این رو باید از آن به درستی استفاده نمایید و در مقابل عوامل مخرب از آن نگهداری نمایید.
  • همان طور که می دانید در دستگاه های لیزر از آب استفاده می کنند، به موقع عوض کردن آب تاثیر زیادی در افزایش عمر دستگاه دارد.
  • هندپیس به عنوان یک قسمت مهم و حساس باید از هر گونه ضربه در امان باشد. همچنین زمانی که این قسمت را جایگذاری می کنید باید این کار را به درستی انجام دهید تا دستگاه آسیب نبیند.

برای اینکه به دستگاه فشار وارد نشود و کاربر نیز نتیجه مطلوبی دریافت نماید، حتما بین جلسات لیزر استراحت دهید و با رعایت فاصله زمانی برنامه لیزر هر شخص را پیاده نمایید.

مقالات لیزر الکساندرایت

سوالات متداول :

بهترین برند دستگاه لیزر الکساندرایت کدام است؟

به طور کلی جواب این سوال را نمیتوان با عنوان کردن نام یک برند پاسخ داد، برندی که از قطعات با کیفیت استفاده میکند و شرکت مادر آن در ایران نماینده رسمی دارد را میتوان با خیالی راحت خریداری نمود.

در حال حاضر لیزر الکساندرایت المنت بهترین برند بازرگانی ام بی بوده و نمایندگی رسمی این شرکت را نیز دارا میباشیم و آن را بدون تردید به همه کلینیک های زیبایی پیشنهاد میدهیم.

آیا لیزر موهای زائد می تواند مضراتی هم داشته باشد؟

بطور کلی با توجه به فناوری دستگاه های الکساندرایت نمیتوان عوارض خاصی برای درمان آن در نظر گرفت، بطور کلی یک سری شرایط در کنار هم میتواند باعث ایجاد عوارض حداقلی گردد که میتوانید در این مقاله اطلاعات کاملی دریافت نمایید.

میزان نتیجه بخشی لیزر الکساندرایت برای لک های پوستی چقدر است

بسیاری از بیماران از یک تا دو درمان لیزر الکساندرایت برای لکه های قهوه ای کوچکتر خوشحال هستند. نواحی رنگدانه بزرگتر ممکن است نیاز به یک سری درمان داشته باشند. پس از درمان و بهبودی، این لکه ها معمولاً بر نمی گردند. استفاده از کرم های ضد آفتاب و پوشیدن لباس های محافظ در برابر آفتاب به جلوگیری از ایجاد رنگدانه های جدید کمک می کند.

تاثیرگذاری لیزر موهای زائد به چه صورت است و آیا این لیزر باعث از بین رفتن موها میشود؟

برای درمان موهای زائد ۳ روش وجود دارد: دارو، الکترولیز و لیزر. لیزر موهای زائد را کم و نازک می‌کند اما باعث از بین رفتن آنها نمی‌شود. ما معمولا ۴ تا ۶ جلسه به فاصله ماهی یک‌بار برای صورت و به فاصله ۳ ماه یک بار برای بدن لیزر را تکرار می‌کنیم. معمولا با انجام ۴ تا ۷ جلسه تعداد موها خیلی کمتر می‌شود. البته به شرطی که فرد مشکل هورمونی در پایه نداشته باشد در غیر این صورت احتمال بازگشت موهای زائد خیلی بیشتر است و لیزر موهای زائد فایده‌ای نخواهد داشت، پس اگر فرد مورد بررسی قرار گرفت و در آزمایش‌ها مشخص شد مشکل هورمونی ندارد، می‌تواند لیزر را شروع کند اما باید در نظر داشته باشید که لیزر، موهای زائد را صفر نمی‌کند.

دستگاه لیزر دایود ام بی

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین حالا با متخصصین شرکت تماس بگیرید