دستگاه لیزر دایود (Diode)

با ورود لیزر دایود به بازار، زمینه اصلاح موهای بدن تا حد بالایی مهیا شده است. باید گفت که در حال حاضر استفاده از دستگاه دایود، جهت از بین بردن موهای زائد در تمامی کلینیک های زیبایی دنیا جزو تاپ ترین روش ها بوده و کاربران از این روش استفاده می کنند.

یک جلسه لیزر درمانی موفق با لیزر دایود، یعنی استفاده از دستگاه اصلی، با کیفیت و با قدرت بالا در کنار درا بودن اوپراتور مجرب دستگاه لیزر، تا شما بتوانید بهترین خروجی را از دستگاه در جهت رضایت مشتریانتان از دستگاه بگیرید.

دستگاه لیزر دایود الکساندرایت
آیکون

ساختار مناسب و طول موج بالا

آیکون

رفع سریع موهای زائد

آیکون

رفع سریع موهای زائد

آیکون

عمر هندپیس دایود بالغ بر 3میلیون شات

لیزر دایود لازمه تمامی کلینیک های زیبایی

یکی از دستگاه های تاثیر گذار در رفع موهای زائد ایرانیان، دستگاه دایود می باشد که با رفع مناسب موهای زائد بخش زیادی از موهای زائد را به صورت دائمی از بین می برد.

از آنجایی که تیپ پوستی افراد مختلف با هم فرق دارد، نوع دستگاه را باید با توجه به تیپ پوستی انتخاب نمود، از طرفی اگر عمل رفع موهای زائد با این دستگاه به خوبی و طبق اصول ایمنی انجام گیرد، عملکرد این بدون خطر و هر گونه عارضه ای خواهد بود. دستگاه هایی که بر پایه دایود طراحی شده اند، از جمله دستگاه های نیمه هادی بوده و جزو دستگاه های پیشرفته و مدرن محسوب می شوند.

هندپیس دستگاه لیزر

یکی از مهمترین مباحث مهم زیبایی با وجود پیشرفت و توسعه در این حوزه، هم چنان رفع موی زائد می باشد. دستگاه های متنوعی در بازار ایران وجود دارد که از تکنولوژی های منحصر به فردی بهره می برند اما همواره این سوال برای زیبایی جویان وجود دارد که چه تکنولوژی بهترین جوابدهی را برای رنگ پوست و موی ایرانیان به ارمغان می آورد. با معرفی تکنولوژی دستگاه لیزر دایود، که طول موج ۸۰۸ نانو متر را تولید می کند این تقاضا برطرف گردید، چرا که این طول موج و این فناوری که با استفاده از لیزر بار اقدام به تولید طول موج ۸۰۸ نانومتر می کند بهترین بازدهی را بر تیپ پوست و مو نسبتاً روشن تایپ ۳ و گندمی تایپ ۴ دارد، که شاخصه طیف پوستی ایرانیان می باشد.

دستگاه لیزر دایود الکساندرایت

عملکرد دستگاه لیزر دایود

دستگاه دایود با تکنولوژی نیمه هادی، نور قرمز رنگی را در محدوده مرئی ایجاد می کند، این نوع نور به عنوان موثر ترین نور برای از بین بردن سلول های مو به حساب می آید.

در مورد دستگاه دایود باید گفت که در کسری از ثانیه، لیزر پالس می گردد، و این شعاع های نور به سمت ریشه مو ساطع می شوند و طی تبدیل انرژی نورانی به یک انرژی گرمایی در محل برخورد، رنگدانه های موجود در ریشه مو آن را جذب می کنند، و مقداری گرما را ایجاد می کنند تا ریشه مو از بین برود. در اصطلاح به این فرآیند، الکتروترمولیز می گویند. این را هم بدانید که انرژی دستگاه لیزر دایود، به طور مستقیم روی این فولیکول‌ها اجرا می‌شود و در مقایسه با سایر دستگاه ها، کمترین آسیب را به پوست اطراف محل لیزر می زند.

هر چه رنگدانه های موجود در فولیکول مو از کثرت بیشتری برخوردار باشد، به این معنا می باشد که فرد دارای تیرگی موی بیشتری است، و لیزر موثرتر می باشد. و در مقابل باید گفت که لیزر در موهای بسیار روشن یا خاکستری، نتیجه مطلوبی به نمایش نمی گذارد.

برترین برند های لیزر دایود شرکت MB

دستگاه لیزر Space plus

با افزایش روز افزون سرعت تکنولوژی لیزر از جدیدترین عناوین این حوزه می توان به تکنولوژی سه طول موج
Alex
diode
nd-yag
اشاره کرد، این تکنولوژی با بهره گیری فناوری جدید دایود هر سه طول موج nm1064 Nd Yag Alexandrite 755nm , diode 808nm را تولید می کنید و قادر است فولیکول انواع مو در عمق های مختلف پوست را مورد هدف قرار دهد.
کمپانی COSMO C&T، کره جنوبی با توسعه و بهینه سازی این طرح از سری منحصر به فرد خود به نام اسپیس پرده برداری کرد، جدیدترین محصول این کمپانی SPACE PLUS 2020 می باشد که به طور انحصاری از طریق کمپانی ام بی در ایران عرضه می شود.
این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی 3 طول موج و کولینگ قدرتمند برای انواع تیپ پوست و مو جوابدهی داشته و با گارانتی طلائی 18 ماهه و ضمانت 10 میلیون شات از ظرفیت هندپیس عرضه می گردد.

دستگاه لیزر الکساندرایت

مزایای دستگاه

1.فناوری نوین لیزر بار با سه طول موج
ALEXANDRITE 755
DIODE 808
ND YAG 1064
2.لیزر بار آلمانی W1200 خروجی خالص
3. T.E.C NONE CHANNEL COOLING
4. INTERNAL MULTI FUCTION DOUBLE COMMPRESOR
5.رابط کاربری روان با تنظیمات اتوماتیک
6.مناسب برای انواع تیپ پوست و مو حتی پوست برنزه و موی بلند 7.گارانتی طلائی 18 ماهه بدون غید و شرط
8.توانایی بالای هندپیس 20 میلیون شات 10 میلیون شات گارانتی

Support

18ماه گارانتی بدون قید و شرط وخدمات پس از فروش مادام العمر

دستگاه لیزر schneider lhr-3

دستگاه لیزر مـوی زائد اشنایـدر، مدل LHR-3 جـدیدترین و حرفه ای تـرین لیزر سه طـول موج از کمپانی مطرح اشنایدر است.
این دستگاه که از تکنولوژی 3 طول موج یا الـکساندرایت، دایود و ان دیاگ بهره می برد و اولین دستگاه لیزر 3 طول موج با پروب های سه گانه قابل تعویض می باشد.
توانایی انجام لیزر را در تمامی نقاط بدن حتی غیر قابل دسترس ترین نقاط مانند گوش و بینی فراهم می آورد و دارای اسپات سایزهای اختصاصی برای نقاط مختلف بدن می باشد .
جوابدهی دستگاه بر روی تمام تیپ های پوست و مو می باشد که در 6 الی 8 جلسه بهترین بازدهی را به مراجعه کننده ارائه می دهد و با سیستم کولینگ TEC DOUBLE که دمای هندپیس را تا منفی 14 درجه پایین می آورد یک تجربه لیزر مطلوب بدون هیچ گونه درد سوختگی را برای مراجعین پدید می آورد .

هندپیس دستگاه لیزر
دستگاه لیزر الکساندرایت

مزایای دستگاه لیزر اشنایدر

لیزر بار قدرتمند کمپانی کوهرنت 1200 وات
خروجی خالص استاندارد GOLD جهانی
دارای پروب های 3 گانه با اسپات سایز اختصاصی برای نقاط مختلف بدن
رابط کاربری هوشمند قابلیت ایجاد پروفایل برای مراجعین
سنسورهای های هوشمند جهت حفظ سلامت دستگاه
جوابدهی بر روی انواع تیپ پوست و مو
عمر طولانی دستگاه 40 میلیون شات واقعی
بدون درد و سوختگی

Support

18 ماه گارانتی بی غید و شرط کمپانی ام بی

مزایای دستگاه لیزر دایود

عملکرد سریع

هر پرتو نور دستگاه لیزر دایود می تواند صدها موی زائد را از بین ببرد، یعنی این توانایی را دارد تا سطح زیادی از موها را به طور یکباره از روی پوست حذف کند، که این سرعت در حذف موهای زائد سبب می شود که طول جلسات درمانی هم تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.  

تعداد جلسات کمتر درمان

با توجه به قدرت بالای دستگاه های لیزر دایود، تاثیر بسیار قدرتمند امواج این دستگاه بر روی فولیکول های مو باعث میشود که با تعداد جلسات کمتری به نتایج دلخواهمان برسیم.

خنک کننده مناسب و موثر در کاهش درد

خنک کننده های موجود در دستگاه های لیزر دایود، با قدرت بالای خنک کنندگی خود باعث کاهش شدید میزان درد میگردند.  این فناوری، درد کم تر در موقع رفع موهای زائد را ایجاد می کند و همچنین استفاده از دستگاه را برای اپراتور راحت تر می کند.

خنک کننده ی قوی دستگاه لیزر دایود و درمان بدون درد

دستگاه لیرز دایود جزو لیزر های کم درد میباید، به خاطر اینکه بر خلاف سایر روش ها فقط با یک بار عبور از پوست عملکرد خود را بر روی مو انجام میدهد، و اگر تمرکز زیاد نور لیزر روی نواحی با حساسیت بالا انجام شود، ممکن است کمی سوزش را برای فرد ایجاد کند. دستگاه لیرز دایود، به کولینگ بسیار قوی هم تجهیز شده است، که سبب کاهش شدید درد در طول درمان می شود.

رفع دائم موهای زائد

در مورد لیرز دایود این را باید بدانید که یک روش دائمی جهت رفع موهای زائد می باشد نیاز است که هر 6 ماه، لیزر به منظور تثبیت درمان انجام شود.

ساختار مناسب و طول موج بالا ی دستگاه دایود

دستگاه دایود، از طول موج بالایی برخوردار می باشد، همین سبب می شود تا جهت رفع موهای زائد، نتایج خوبی را نمایان کند. طول موج بالا، مهم ترین عامل برای تایید انتخاب افرادی می باشد که قصد دارند نسبت به خرید دستگاه لیزر دایود اقدام کنند. گفتنی است که دستگاه لیزر دایود، دارای۱۰ عدد میله لیزری و توانی بیش از۲۵۰۰ وات می باشد. به طور قطع می توان گفت که قدرت لیزر با انرژی بالا، این توانایی را دارد تا موها را به طور قابل توجهی از روی پوست حذف کند.

در ضمن طول موج بالا سبب نفوذ بیشتر اشعه لیزر در لایه درم می شود و با این وجود مقدار بالایی انرژی گرمایی لیزر به فولیکول می رسد.

لیزر دایود کمترین تعمیر را نیاز دارد:

این دستگاه طبق تکنولوژی نیمه هادی فعالیت می کند و نسبت به دیگر لیزرهای دارای فلاش لامپ، از راحتی بیشتری در حمل برخوردار است، و همینطور در مقاومت در مقابل ضربه دارد. در کل باید گفت که این دستگاه هزینه تعمیرات کمتری دارد و از طول عمر بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها برخوردار است.

رفع سریع موهای زائد

از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه، سرعت شات بسیار بالای آن می باشد. دستگاه لیزر دایود در حین انجام کار از فناوری حذف موهای لیزر SHR بکارگیری می نماید و با دارا بودن فرکانسی تا ۱۰ مگاهرتز،‌ ۲ تا ۳ برابر سریع تر از IPL های سنتی رفع موهای زائد را در دستور کار خود قرار می دهد، که همین امر سبب صرفه جویی زیادی در زمان انجام لیزر می شود.

خنک کننده مناسب و موثر در کاهش درد:

خنک کننده های موجود در دستگاه های لیزر دایود، قدرت بالایی دارند که همین امر سبب کاهش درد می باشد. دستگاه دایود طبق فناوری SHR ، در جهت افزایش خنک کنندگی ، ICE SHR  را در قسمت دستی خود اضافه کرده است. این فناوری، درد کم تر در موقع رفع موهای زائد را ایجاد می کند و همچنین استفاده از دستگاه را برای اپراتور راحت تر می کند. علاوه بر این مطلع باشید که دایود داری خنک کننده فعال TEC نیز می باشد.

هندپیس قدرتمند

هندپیس ها، از بیش ترین کاربرد در میان قطعات دستگاه لیزر، برخوردار می باشند، و مهم ترین عامل در تعیین قیمت دستگاه های لیزر به حساب می آیند. بزرگ ترین دلیل محبوبیت دستگاه دایود، طولانی بودن عمر هندپیس های آن می باشد. طول عمر هندپیس های دایود بالغ بر ۳۰۰۰۰۰۰۰ شات قرار داده شده است. این موضوع سبب پس انداز شدن مبلغ زیادی برای خریداران می شود.

تعداد جلسات لیزر درمانی :

6 تا 10 جلسه درمان را به طور متوسط می توان برای رفع مو های زائد توصیه و پیش بینی کرد. این را هم بدانید که رعایت چرخه کامل رشد موها در نتیجه لیزر، تاثیر بالایی دارد. پس فواصل بین جلسات برای صورت باید بین ۴ تا ۶هفته و در سایر قسمت های بدن بین ۶ تا ۸ هفته تنظیم شود. می دانید که تعداد جلسات لیزر به عوامل مختلفی مثل سن و جنسیت و همچنین مقدار ضخامت مو و … بستگی دارد. با توجه به این موارد و نکات دیگر می توان گفت که مقدار جلسات لیزر برای هر فرد متغیر است.

چرا

دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود، در حال حاضر برای اصلاح و از بین بردن موهای زائد در بیشتر کشورها مورد استفاده می باشد، و کاربران زیادی تمایل دارند با ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه لیزر، از آن استفاده کنند.

دستگاه لیزر دایود، ملانین سیاه رنگ موجود در ریشه مو را تحت تاثیر قرار می دهد و طی فرایندی در مدت زمان کوتاهی، موهای زائد را با سرعت از روی پوست حذف می کند. دستگاه لیزر دایود به عنوان محبوب ترین و کم عارضه ترین نوع لیزر جهت رفع موهای زائد می باشد که در بازار از فروش بالایی برخوردار است. سرعت و توان بالایی این دستگاه سبب محبوبیت آن شده است.

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین حالا با متخصصین شرکت تماس بگیرید